Kom jij ons helpen bij onze communicatie?

Hou jij van communicatie en ben je liberaal? Kom ons helpen de VVD in De Ronde Venen te versterken. We zijn namelijk opzoek naar een vrijwilliger die ons kan helpen op het gebied van communicatie.

Jij wordt de spil in het web van informatie. Jij zorgt ervoor dat de boodschap van de VVD De Ronde Venen helder en duidelijk overkomt bij de inwoners, ondernemers en onze achterban. Of het nu gaat om het schrijven van persberichten, het beheren van social media kanalen of onze website. Jij weet als geen ander mensen te bereiken.

Met jouw creativiteit en communicatieve vaardigheden weet jij de aandacht van de doelgroep te trekken en te behouden. Je bent een echte teamspeler die graag samenwerkt om de gestelde doelen te behalen. Met jouw kennis van verschillende communicatiemiddelen en -kanalen weet jij de boodschap op de juiste manier over te brengen en de impact te vergroten.

Het is voor ons belangrijk om het politieke werk dat zich veel afspeelt in het Gemeentehuis ook continue te delen. Om te laten zien wat we doen en waar we voor staan om feedback op te halen, om midden in de samenleving te staan.

Lijkt je het leuk om hier een bijdrage aan te leveren? De hoeveelheid tijd dit het kost varieert en kun je zelf ook bepalen. Neem dus vooral contact met ons op via info@vvdderondevenen.nl.